utorok 5. januára 2016

Najočakávanejšie knihy roku 2016!

Už máme pár dní roku 2016 za sebou a ja som si iba teraz uvedomila, koľko super kníh tento rok vychádza. Kvôli veľkému úspechu minuloročného článku najočakávanejších kníh som sa rozhodla znova napísať jeden na tento rok.
Kníh na ktoré som neskutočne nedočkavá síce nie je ani 10, čiže dúfam, že vám takýto kratší článok nebude vadiť. Nechcela som sem totiž dávať knihy, ktoré si chcem prečítať ale nie sú také, že bez nich neprežijem.
Bez zbytočných rečí sa poďme pozrieť na knihy, ktoré si musím prečítať! (:

Postscriptum: knihy nie sú zoradené podľa toho, na ktorú sa teším najviac, ale hocijako, na poradí nezáleží.


1. Heartless | Marissa Meyer
Určite ste už boli oboznámení s tým, že milujem Marissinu sériu The Lunar Chronicles a celkovo aj ju ako autorku. Vôbec som nečakala, že napíše ďalšu knihu tak skoro a ešte k tomu duplom nie ďalší retelling! Tentokrát je kniha Heartless retellingom Srdcovej Kráľovny z Alice v krajine zázrakov. Som neskutočne zvedavá, ako túto tému podá, pretože milujem keď je v knihe niečo napísané z pohľadu "toho zlého", nieto ešte celá kniha z tohoto pohľadu!

Link na knihu na GR.
Očakávaná publikácia: 8.11.2016




2. A Court of Mist and Fury | Sarah J. Maas
Prvú knihu, ACOTAR, som čítala minulý rok a dosť sa mi páčila, aj keď ma v niektorých aspektoch sklamala. Stále však chcem znova vidieť ten svet a postavy v ňom, pretože koniec stál vážne za to a musím vedieť čo sa stane!

Link na knihu na GR.
Očakávaná publikácia: 3.5.2016





3. Throne of Glass #5 | Sarah J. Maas
Ako aj minulý rok, znova nemáme ani prvotnú obálku, ani dátum vydania, ale máme anotáciu, ktorú som však nečítala, lebo ma stále čaká Queen of Shadows. Túto sériu milujem a neviem sa dočkať čo sa znova stane a hlavne aká dlhá táto piata kniha bude!

Link na knihu na GR.
Očakávaná publikácia: 6.9.2016


4. Passenger | Alexandra Bracken
Od Alex som čítala prvú knihu trilógie The Darkest Minds a páčil sa mi jej štýl, čiže si chcem aj túto sériu prečítať. Začína sa teda touto knihou, ktorá sleduje život Etty, ktorá stratí všetko čo mala a niekto neznámy ju unesie a vhodí do sveta, ktorý nepozná, pretože s ním neprešla iba míle, ale aj mnohé roky. V tomto svete vládne rodina, ktorá hľadá určitý objekt nesmiernej hodnoty a verí, že iba Etta ho dokáže nájsť. Teraz musí Etta s pomocou Nicholasa tento objekt nájsť a vrátiť ho rodine Ironwoodovcov. Kniha je vlastne akoby hľadanie pokladu spojené s cestovaním časom.

Link na knihu na GR.
Očakávaná publikácia: 5.1.2016




5. The Hidden Oracle | Rick Riordan
Iba pred pár dňami som sa dozvedela, že Rick znova pripravuje sériu okolo gréckej mytológie a prvá kniha má vyjsť už tento rok...a toto je vlastne ona! Séria by sa mala točiť okolo boha Apolla, ktorý rozhneval otca (Zeusa) a za trest bol zvrhnutý z Olympu na zem, do NYC, kde žije ako tínedžer bez schopností a musí sa naučiť žiť v modernom svete a získať späť otcovu priazeň. V sérii by mal byť znova spomenutý aj Percy!

Link na knihu na GR.
Očakávaná publikácia: 3.5.2016




6. The Hammer of Thor | Rick Riordan
The Hammer of Thor bude pokračovanie Rickovej najnovšej série o Magnusovi Chase-ovi, ktorá sa týka severskej mytológie. Už dlho si túžim prečítať prvý diel, The Sword of Summer, ale nejako ho neviem zohnať a nechcem si kupovať fyzickú kópiu kvôli tej škaredej UK obálke (ja viem, možno som fajnová, ale tá obálka je fakt hnusná a akurát ma demotivuje).

Link na knihu na GR.
Očakávaná publikácia: 4.10.2016





7. Summer Days & Summer Nights | Stephanie Perkins etc.
Po úspešnej vianočnej knihe My True Love Gave to Me sa očividne Perkinsová rozhodla aj pre letnú verziu, ktorá by mala vyjsť tento rok! Tentokrát dala dokopy úplne inú zmes autorov, z ktorých čo poznám sú všetci autori fantasy alebo podobných žánrov, čo by mohlo byť vážne zaujímavé! Nájdeme autorov ako napríklad Leigh Bardugo (Grisha trilógia), Veronica Roth (Divergencia), Libba Bray (The Diviners), Cassandra Clare (Nástroje Smrteľníkov...) atď.!

Link na knihu na GR.
Očakávaná publikácia: 14.6.2016



8. The Fate of the Tearling | Erika Johansenová

Osud Tearlingu bude posledná kniha v trilógii Kráľovná Tearlingu (aspoň myslím, že to je trilógia). Z tejto trilógie som čítala prvý diel a čakám na druhý, kým bude u nás alebo dostupný online. Síce prvá kniha nepatrí medzi moje najobľúbenejšie, cítim v nej istý potenciál a chcem vedieť ako to pôjde v sérii ďalej. Publikácia tohto dielu ma motivuje na prečítanie si toho druhého.

Link na túto knihu na GR.
Predpokladaná publikácia: 29.11.2016





Tak čo? Ktoré knihy očakávate najviac VY?
Čakáme na niektoré spolu? :)

2 komentáre:

  1. Kniha Summer Days & Summer Nights znie zaujímavo a páči sa mi, že v nej budú publikácie od toľkých autorov. Tú si určite nenechám ujsť :)

    thebeautyworldbysima.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že ťa tiež zaujala. :) Čítala si tú vianočnú verziu? Pred nedávnom vyšla v češtine s názvom Dárek z pravé lásky. :)

      Odstrániť