streda 7. októbra 2015

Knižné dvorenie. (tag)

Vitajte po dlhej dobe pri novom tagovom príspevku! Naposledy som jeden spravila pred dvoma mesiacmi, čo je vážne dlhá doba! Jediný tag, ktorý ma tak viac zaujal je práve tento, s originálnym názvom "the book courtship tag". Má super otázky a dúfam, že sa vám bude páčiť! :)



1. Fáza - Prvotná príťažlivosť: Kniha, ktorú si kúpil/a kvôli obálke?

Už predtým, ako som počula samú chválu na túto nádhernú knižočku, chcela som ju kvôli jej obálke. Je krásna. Jednoduchá, napovie veľa o príbehu a má celkovo nádherný design. Konkrétnejšie som ju kúpila pre moju milovanú kamarátku ako darček, ale samozrejme som si ju predtým prečítala (hehehe) a je vážne super! Tak by som si priala, aby som ju aj ja mohla mať vystavenú na poličke!





2. Fáza - Prvé dojmy: Kniha, ktorú máš kvôli anotácii?

No na rovinu, koho by We Were Liars nezaujalo po prečítaní tej tajomnej anotácie? Mňa teda jednoznačne navnadila na čítanie a takisto moje dve kamarátky, tak sme sa rozhodli si ju spolu kúpiť!









3. Fáza - Príjemný rozhovor: Výborne napísaná kniha?

Meno Vetra, ako kniha, ale samozrejme aj celá séria je jedno obrovské umelecké literárne dielo. Všetky jej prvky sú výborne napísané, či už vravíme o samotnom štýle písania autora, alebo o postavách, deji, detailov a celého sveta tejto série! Nečítali ste ju? Hľadáte epickú fantasy? Na čo ešte čakáte?!? Šup, šup jeden krok s prázdnymi rukami do knižnice tam a druhý krok s knihou Meno Vetra späť!





4. Fáza - Prvé Rande: Prvá kniha v sérii, vďaka ktorej si chcel/a čítať aj zvyšok série?

Koho by Cinder nenalákala na zvyšok série The Lunar Chronicles? Marissa Myer je jednoducho úžasná a napísala zatiaľ moju najobľúbenejšiu retellingovú sériu! Som naozaj rada, že som pokračovala v sérii, aj keď Scarlet sa mi bohvieako nepáčila...ale za tú Cress to stálo! Neviem sa dočkať Winter, ale zároveň som smutná, že ňou bude táto krásna séria u konca...







5. Fáza - Telefonáty neskoro v noci: Kniha, ktorá ťa udržala hore celú noc?

No a máme tu tretiu knihu v tej istej sérii do ktorej patrí Cinder, haha. Jasne si doteraz pamätám ako som Cress pred skoro rokom čítala každý deň dlho do noci, aj keď bol školský týždeň! Nevedela som sa od nej odtrhnúť lebo dej bol prosto napínavý! A ešte keď išlo o moje obľúbené postavy (Cress a Thorne) tak som ju jednoducho nemohla odložiť!







6. Fáza - Vždy na mysli: Kniha o ktorej si nevedel/a prestať premýšľať?

Akože nevedela? Doteraz neviem a to už prešiel rok odkedy som Heir of Fire čítala! Všetko čo sa udialo v tejto knihe mi nepredstaviteľne utkvelo v pamäti a ešte dodnes premýšľam o udalostiach čo sa v príbehu stali a premýšľam, kam príbeh pôjde ďalej v Queen of Shadows. Btw. čítali ste ju už niekto? Ja tak strašne chcem ale teraz musím najskôr prečítať The Assassin's Blade, lebo som počula, že by to bolo lepšie pred QoS! Joj už som tak nedočkavá!!!! Bojím sa o Doriana!




7. Fáza - Fyzická stránka: Kniha, ktorú miluješ, preto, aká je na dotyk?

Teda neviem ako iné verzie Fangirl, ale ja mám konkrétne túto špeciálnu zberateľskú edíciu, ktorú som mimochodom minulý rok našla na Bibliotéke!!!! A musím vám povedať, že ten je povrch je tak príjemný na dotyk! Taký akoby saténový ale je to stále papier! Proste strašne príjemný!







8. Fáza - Stretnutie s rodičmi: Kniha, ktorú by si odporučil/a rodine a kamarátom?

Už som viackrát spomínala, že LfA je moja najobľúbenejšia kniha od Johna Greena, na ktorú nedám dopustiť. Veľmi sa mi páči a určite ju vždy ako prvú od neho odporučím.









9. Fáza - Myslenie na budúcnosť: Kniha/séria o ktorej vieš, že ju ešte mnohokrát v budúcnosti prečítaš?

Nerada sa v tagoch opakujem, ale nemohla som si pomôcť! Myslím si, že celú túto sériu v budúcnosti určite ešte veľa ráz prečítam, pretože mi prirástla k srdcu a získala si ho. Aj keď ma asi bude trochu odrádzať tá veľkosť kníh, no to nevadí.








10. Fáza - Podeľ sa o lásku: Koho taguješ? 

Vôbec neviem koho mám zatagovať konkrétne, tak ak máš blog a práve toto čítaš, tagujem ťa do tohto super duper mega tagu a ak ho spravíš, nechaj mi link v komentári! :))



To je z tohto tagu všetko! :)
Páčil sa vám? Aké by boli vaše odpovede??
Teším sa na vás v ďalšom príspevku! :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára