streda 8. apríla 2015

Wishlist Monday #9



S novým pondelkom tu je znova nový WM!
Keby som mala dostať euro za každý pondelok, čo som nepostla Wishlist Monday...mala by som našetrené na novú knihu!
Ale, rozhodla som sa, že už nadišiel čas na nový príspevok tohto typu, tak tu je! :))


1. Magnolia (Kristi Cook)
GR
Celý príbeh sa točí okolo dvoch "nóbl" rodov z "Magnolia Branch", ktoré túžia po tom aby sa ich rodiny prepojili manželstvom a tak keď sa v rovnakom čase do rodín narodí dievča Jemma a chalan Ryder, ich osudy sú jasné. Avšak je v tom menší háčik a to ten, že tí dvaja sa navzájom nenávidia.
Myslím, že túto knihu by som si vedela predstaviť čítať vtedy, keď sa budem nesmierne nudiť a nič iného nebudem chcieť čítať. Znie to zábavne a zaujímavo, teda aspoň podľa mňa.









2. Of Metal and Wishes (Sarah Fine)

GR
Hovorí sa, že v bitúnku kde pracuje 16-ročná Wen žije duch. Duch, ktorý dokáže splniť akékoľvek želanie. Keď Wen raz jeden z pracovníkov poníži, želá si niečo. Duch jej želanie splní. Brutálne.
No neznie táto kniha celkom pochmúrne? Znova, je to jedna z tých, ktoré budem môcť čítať len vtedy, keď budem v tej správnej nálade, takže uvidím kedy sa k nej dostanem! Každopádne ju už mám, pekne odpočívajúcu, v mojom Kindle.








Obidve knihy podľa mňa znejú dobre a majú taktiež fajn hodnotenia. Čo vy a váš názor na ne podľa anotácie? :)

8 komentárov:

  1. Jéj, som rada, že som si našla blog ingliš readerky. :3 Prvá kniha mi pripomína opačnú Romeo & Juliet a druhá znie fajn, ale skôr nie, ako áno (si ju prečítať). Každopádne, som veľmi zvedavá na tvoj názor!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, tak to som rada aj ja! :)
      Of Metal and Wishes pre mňa osobne tiež neznie nejako extra lákavo, ale povedala som si, že sa pokúsim tento rok prečítať aj také knihy a uvidím či ma prekvapia alebo nie. :D

      Odstrániť
  2. Ani jednu knihu jsem bohužel nečetla. Určitě je však zařadím na svůj už tak dlouhý wishlist :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď sa k nim dostaneš niekedy tak som určite zvedavá na tvoj názor! :)

      Odstrániť
  3. O tej prvej som ešte nepočula, ale tuším si ju aj idem dať do to-read, takéto príbehy teda môžem. :D Hádam sa k tomu už čoskoro dopracujem.

    To druhé je divné. A Asi hlavne kvôli tomu, že ja mám v príbehu tiež hlavnú postavu s menom Wenom, ale je to chlapec a nie dievča. :D Takto mi to pri babe znie hrozne čudne. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ja si tiež niekedy neviem poradiť s menami postáv, hlavne momentálne v Snow Like Ashes som mimo z mena Mather lebo si stále myslím, že to je dievča!! :D Urgh, pritom je to zatiaľ celkom cute budúci kráľ. :D

      Odstrániť
  4. Nepoznala som ani jednu, ale znejú dobre - hlavne tá prvá, mohla by byť vtipná.:D

    OdpovedaťOdstrániť