pondelok 27. apríla 2015

Vynikajúce seriály, ktoré raz oľutujete, že ste nepozerali!



Seriály. Tie sú takou mojou guilty pleasure, pretože viem, že mi uberajú neskutočne veľa času, ale aj tak im neviem povedať nie a stále objavujem nové. Samozrejme majú minimálne 3 série, ktoré som ešte nevidela, každá séria má minimálne 10 epizód a každá epizóda má priemerne 45 minút...Keby som mala spočítať, koľko hodín som nad seriálmi presedela....bolo by ich toľko, že by som za ten čas stihla nájsť aj božskú časticu. :D

Za svoj krátky skoro 16-ročný život som stihla pozerať mnoho rôznych seriálov. Väčšinu z nich som však prestala pozerať lebo ma to už nebavilo alebo som ich nevedela nájsť online v dobrej kvalite.
Ak sa niekto bude čudovať prečo tu nie sú Pretty Little Liars, tak je to preto, lebo ten seriál som pozerala od druhej série a úprimne, dotiahla som to po začiatok piatej a už som to jednoducho nevydržala. Jednoducho povedané, pozriem si až epizódu kde už NAOZAJ odhalia -A. Because ain't nobody got time for a tv show that ridiculous!



Seriály sú usporiadané podľa toho, ako moc ich mám rada. Samozrejme niektoré milujem rovnako takže je prakticky nemožné ich tak dobre zoradiť.


1. GAME of THRONES
Prekvapenie? Nemyslím si. Je vôbec niekto, kto GoT na tejto planéte nemiluje akonáhle to začne pozerať?!? Augbhjknl fangirl moment!!
Kto nepozerá tento epický seriál a vraví, že je to hlúposť, mám pre neho jedinú vetu: Prestaň byť Joffrey a choď na teevee.sk!! :D No naozaj, však to sa nedá nemilovať! Koho chcete vidieť na tróne? Ja som strašne nerozhodná ale najlepšie by bolo keby to bola Arya, Jon, Tyrion alebo Daenerys! Alebo nie počkať, počkať...HODOR? Hodor! :D







2. OUTLANDER
Stále ostávame na takom tom stredovekom štýle. Pochybujem, že toľko ľudí počulo o Outlanderovi. Škoda, že to tu nie je až tak populárne, ale myslím, že sa to bude páčiť každému fanúšikovi GameofThrones. :) Prakticky je to o žene menom Claire, ktorá robila počas vojny vojenskú sestričku a s manželom ide na druhé medové týždne do Škótska, kde sa náhodou ocitne na mieste s takými veľkými kameňmi a ona sa jedného dotkne a premiestni ju to do 17. storočia myslím? Tým storočím si nie som istá, ale to je jedno. Je to jednoducho super a snáď každý herec tam je príťažlivý! :D A sľubujem vám, že začnete byť posadnutí Škótskom a gajdami! 

Jamieee!!



3. awkward.
Síce je to MTV seriál (Nešika sa to volalo na českom MTV), ale je prekvapivo vynikajúci! Už sa neviem dočkať novej série, ach. Ja si ani nepamätám kedy som ho videla po prvýkrát..asi keď som mala 12 tuším...čiže to už pozerám od zhruba konca prvej série! Stále ma to baví a postavy mi neskutočne prirástli k srdcu. Je to taká oddychovka pri ktorej sa zasmejem aj keby som mala najhoršiu náladu aká môže byť. Určite si niekde online nájdite tento seriál, lebo nebudete ľutovať!






4. The BIG BANG THEORY
Všetci poznáme. Seriál s extrémne geek/nerd postavami, ktorý sa jednoducho nedá nemilovať. Dokonca sa z neho možno aj niečo naučíte (points at Sheldon). Vďaka Bohu, že ho ešte stále dávajú v telke!





6. F.R.I.E.N.D.S.
Taktiež nazývaný aj seriál, ktorý nikdy neumiera. Vyrastala som na ňom tak isto ako asi väčšina ľudí žijúca/narodená na prelome 20. storočia. Keď nad tým tak rozmýšľam, mohli by ho znova začať dávať, pretože by som si ho rada pozrela odznova! :) 
A samozrejme by som taktiež rada zatlieskala počas úvodnej pesničky "..life was gonna be this waaay *tlesk tlesk tlesk tlesk*







7. Doctor Who
Nie že by som bola na Doctorovi nejako výrazne závislá, ale musím uznať, že ako seriál ma fakt baví. Navyše, 10. a 11. Doctor...veď viete. :D Ja som celkovo fanúšik každej podľa niektorých hlúposti, takže nie je dôvod prečo by som Doctora nemala rada.







8. Dva a pol chlapa
Charlie, Allan a Jake. Pravidelne pozerám DaPCH už asi od 13tich a stále sa zasmejem, lebo tie hlášky proste nikdy nebudú staré. A btw. tiež vždy tak pozeráte keď si uvedomíte ako ten herec, čo hrá Jakea, za tie roky vyrástol?!? Ma skoro vykotilo z kresla, keď som po prvé videla ako sa zmenil!




Ktoré seriály máte radi vy?
Máme nejaké spoločné? Ak áno, komentujte, budeme maž fangirl moment!

9 komentárov:

  1. Doctor, GoT a Teória sú skvelé :3 Ja odporúčam ešte Sherlocka, The Fosters či The Royals.
    A z MTV seriálov jednoznačne Faking it. Je to síce jediný, ktorý odtiaľ pozerávam, ale je fantastický :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sherlocka som začala pozerať ale tie epizódy sú na mňa až moc dlhé :/ ja mám problém obsedieť už aj pri GoT a Outlanderovi aj napriek tomu, ako napínavé a super to je. The Fosters mi odporúčajú spolužiačky ale povedala som si, že sa najprv catch-upujem na seriály čo mám rozpozerané a až potom začnem ďalšie. :D Ale ďakuje, určite všetky čeknem raz, minimálne prvú epizódu určo. :))

      Odstrániť
  2. Nad Awkward som aj rozmýšľala, ale teraz toho pozerám toľko, že konec :D Ale tak od MTV je úplne najlepšie Teen Wolf, to je najlepší seriál, aký som kedy videl, a to ich pozerám dosť veľa, a celkom fajn je aj Finding Carter. Páčil sa mi aj Happyland, len škoda, že to zrušili. :( :D ale inak som zartý fanúšik seriálov Arrow, Flash, Agents of SHIELD, the Royals a celkom fajn je aj iZombie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. HAPPYLAND ZRUŠILI?!? To vážne? Aaargh, asi to nemalo takú sledovanosť, čo. :/ Škoda, ten som pozerávala a fakt ma bavil ale bolo toho veľa tak som prestala a už sa nevrátila...do kelu! :D
      Raz si ale pozri Awkward lebo to je naozaj bohovský seriál! :D :3

      Odstrániť
    2. Hej, ja som bola veľmi nahnevaná :D však to malo iba desať dielov, to som pozrela behom dvoch dní, omg a ten koniec :(:( No fakt škoda, MTV má fajn seriály.
      Určite si to pozriem, len teraz nemôžem, mám toho fakt veľa :D

      Odstrániť
  3. Všetky seriály super až na GoT, ktoré budem ešte len pozerať a Outlander som ešte nevidela.. každopádne Doctor (srdcovka) ako aj Dva a pol chlapa a pomaly sa dostávam aj k TBBT (sledujem len po večeroch na prime cool, takže tak). A keď tak odporúčam určite aj Sherlocka Holmesa a od Mtv Faking it, ktorý je fakt GENIÁLNY!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ánooo, choď na GoT čo najrýchlejšie! Určite neoľutuješ. :3 Aj Outlandera skús, je na stránke couchtuner.eu.com :DD fakt vynikajúci!
      A to Faking It musím asi pozrieť aspoň jednu epizódu keď to všetci tak vychvaľujú. :D

      Odstrániť
  4. GoT je skvelé :D Outlander...Jamieeee...a ten jeho prízvuuuuk...oh
    Dva a pol chlapa je skvelé :D to sa vždy zabavím :D tak isto ako TBBT
    Doctor je úžasný :3 ďalšia srdcovka :3
    Friends nikdy neomrzia :D
    Awkward som kukala, ale prestalo ma to baviť :D
    A inak také nové čo pozerávam - The Royals, One Big Happy a Young&Hungry :D všetky tri odporúčam :D neolutuješ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaaah dobre, tak hádam cez leto budem mať dosť času na tie seriály všetky. :DD

      Odstrániť