utorok 30. decembra 2014

Najočakávanejšie knihy roku 2015!

Rok 2015 nám znova prinesie mnoho úžasných nových kníh, na ktoré veľa ľudí nedočkavo čaká a ja som sa rozhodla vás nejako inšpirovať možno a to tým, že vás oboznámim s knihami, bez ktorých budúci rok neprežijem! Ahaha, poďme na to, nie?

Dokopy sa teším, tak že naozaj že teším, na 9 kníh, z ktorých 2 sú posledné v sérii *plač*, 3 sú prvé knihy v sérii, 2 sú pokračovaniami sérií a 2 sú samostatné.

1. Winter (The Lunar Chronicles #4) od Marissa Meyer
Ešte nemáme: a) obal b) anotáciu c) presný dátum vydania d) počet strán ale aj tak sa teším tak nenormálne, že sa asi rozplačem lebo toto bude posledná kniha v The Lunar Chronicles sérii ejkejej najlepšej sci-fi sérii prerozprávaných klasických rozprávok. Ja sa iba modlím nech tam uvidíme spolu Cinder+Kaia, Scarlet+Wolfa a Cress+Thorna. Som zvedavá aká bude Winter ale myslím, že si ju obľúbim keďže sa mi zapáčila už len z tej trošky čo sme jej videli v Cress. Predpokladaný dátum vyjdenia je daný na niekedy v NOVEMBRI čiže ešte sakramentsky ďaleko! Ale to nevadí, na tú dokonalosť si počkám a ešte sa jej asi aj budem strániť lebo si neviem priznať, že toto bude posledná kniha.




2. Fairest (The Lunar Chronicles #3.5) od Marissa Meyer
Toto je novela v sérii The Lunar Chronicles a odohráva sa medzi knihami Cress a Winter. Je z pohľadu kráľovnej Levany ejkejej ženy tak údajne škaredej, že všetky zrkadlá musia byť skryté v jej prítomnosti :D. Som na ňu strašne zvedavá, lebo Levana je postava, ktorá je naozaj zaujímavá a vieme o nej iba málo. Ktovie, možno si ju nakoniec aj viac obľúbim. Predpokladaný dátum vydania je 27. január 2015, čo nie je vôbec ďaleko!






3. An Ember in the Ashes 
od Sabaa Tahir

Túto knihu som už niekedy spomínala ako jednu z tých na ktoré sa teším. Je to samostatná fantasy kniha, čo už len to samo o sebe znie zaujímavo lebo fantasy bývajú väčšinou iba série. Predpokladaný dátum vydania je 28. apríl 2015, čo je taktiež celkom blízko, jupí!










4. Throne of Glass #4 od Sarah J. Maas
<3333 *heavy breathing* Ešte síce nie je obal ale určite bude krááásny! Taktiež nie je ani názov :D a ani anotácia, vôbec nič ale to je jedno. Neviem čo mám dodať, asi iba to, že kvôli tejto knihe budem aj zabíjať, ehehe, nerobím si srandu. *-* Predpokladaný dátum vydania je 10, september 2015!!
Neskorší dodatok! : Už bol oficiálne zverejnený názov! Queen of Shadows!!!



5. A Court of Thorns and Roses (A Court of Thorns and Roses #1) 
od Sarah J. Maas
Prvá kniha od mojej milovanej Maas. Tiež fantasy, neviem sa dočkať! Ak chcete vedieť viac, písala som o tom TU!! :) Predpokladaný dátum vydania je 5. máj 2015!








6. Lady Midnight (The Darkest Artifices #1) od Cassandra Clare
Tiež sme sa ešte nedočkali obálky...Clare, Maas, Meyer, Ee čo to s vami je?!? MY CHCEME OBÁLKY!! Každopádne, bude to prvá kniha v zas novej tieňoloveckej sérii od Clare, ktorá sa bude odohrávať päť rokov po udalostiach zo série Nástroje Smrteľníkov. Predpokladaná publikácia padá na september 2015!! :)



7. End of Days (Penryn and the End of Days #3) od Susan Ee
Znova nemáme obálku. Ale bude to posledná kniha v úžasnej, teraz už trilógii, Penryn a Koniec Sveta, ktorú milujem! Som naozaj smutná, lebo som nečakala, že toto bude posledná kniha. Ak vás zaujíma môj psychický zosyp ohľadom tejto sérii tak môžte kliknúť SEM!
Ďalší neskorší dodatok! : Obálka už taktiež je, ako vidíte! :))






8. Red Queen (Red Queen Trilogy #1) od Victoria Aveyard
Hádajte čo? Áno, máme obálku! :D A je naozaj prekrásna, teda aspoň ja si to myslím. :) Red Queen bude prvá kniha v novej trilógii v ktorej sú ľudia rozdelení podľa krvi a to na tých s červenou a tých so striebornou. Tí, čo majú červenú krv sú automaticky podriadenými tým, čo majú striebornú. Naša hrdinka má červenú krv ale aj napriek tomu zisťuje, že má zvláštnu schopnosť, ktorá by dokázala zničiť nadvládu strieborno-krvých. Podľa mňa to znie totálne úžasne taká fantasy spojená s dystopiou. Predpokladaný dátum publikácie je 10. február 2015, čiže tiež ie až tak ďaleko! :)





9. I Was Here od Gayle Forman
Nová samostatná kniha od Formanovej, ktorá sa sústreďuje na dve najlepšie kamarátky z ktorých jedna spácha samovraždu. Druhá sa snaží zistiť prečo to spravila a prečo nespoznala, že to tá druhá išla spraviť. Páči sa mi, ako pre UK verziu zachovala ten If I Stay štýl. Som naozaj zvedavá, lebo na Gayle mám taký zmiešaný názor, keďže Iba Jeden Deň bol pre mňa jeden ohromný prepadák ale na druhú stranu If I Stay veľké a milé prekvapenie. Predpokladaný dátum vyjdenia je 29. január 2015! :)






Ako ste na tom vy? Na ktoré knihy sa tešíte najviac, hm? :)))
Pre mňa tento nastávajúci rok bude asi emocionálne náročný kvôli všetkým týmto knihám! :D Ale nenormálne sa teším!!!

6 komentárov:

  1. S prvými dvoma absolútne súhlasím, ja už sa tiež nemôžem dožiť pokračovania a tých postáv, už som prečítala všetko čo sa dalo a chcem viaac. Ale Fairest je blízko. <3 A potom bude autorka písať iné veci.:D
    O An Ember in the Ashes počujem prvýkrát, ale jednodielne fantasy znie super.:)
    Aaaah, novinka od Sarah J. Maas, sem s nimi.:D Rozhodne chceme obálky.:3
    Cassie. K tomu netreba nič dodávať, proste Lady Midnight sa mi nemôže dostať do rúk dosť rýchlo.:)
    Zo série o Penryn som čítala len prvú knihu a nedočítala som ju, takže ehm, tak nadšenie nezdieľam.:D
    Red Queen sa zatiaľ čítať nechystám, možno v priebehu roka zmením názor.:)
    I Was Here neviem, či budem čítať, od Gayle som zatiaľ čítala len If I Stay a Where She Went a určite chcem aj dačo iné skúsiť, ale či práve túto... Uvidí sa.
    Inak super článok, taký správne nadšený.:)
    Ja ešte netrpezlivo očakávam štvrté diely The Raven Cycle, Finishing school a Adaptáciu od Mirky Varáčkovej.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si povedala, že keď vyjde Winter tak ju budem čítať tak dlho ako sa len dá, lebo sa stými postavami nechcem rozlúčiť *utiera si slzu z oka* :D a škoda, že si nedočítala Pád Anjelov, ale chápem, nie každému sadne tá téma :D, I Was Here som tiež najprv váhala či ju chcem čítať, ale povedala som si, že som ešte nečítala knihu ktorá sa zaoberá samovraždou a podobne, takže aspoň skúsim. :)) btw. ty čítaš ToG sériu od Sarah? :OO :3 ...A ďakujem veľmi pekne :), na Raven Cycle sa chcem vrhnúť už dlho ale stále nemajú v knižnici the Raven Boys -.-"..

      Odstrániť
    2. Neviem, či by som to zvládla naťahovať.:D
      No mne rozhodne nesadla, navyše som ju mala z knižnice v slovenčine a ten preklad bol hrozný.:D
      Ja som nejaké knihy, ktoré sa zaoberajú samovraždou čítala, napríklad Undone od Clarke a nejako ich nevyhľadávam.:D
      Jop, prečítala som už všetky tri diely, tie prequelové novely aj tie dve poviedky, čo sa odohrávajú po jednotke, milujem tú sériu.:3
      Nie je za čo.:)
      Tak hádam sa k nej dostaneš, fakt je to super.:) Ja si konečne musím prečítať trojku, ešte som to nestihla.:D

      Odstrániť
    3. Jaaj :D ale však nevadí.
      No, uvidím ako sa budem cítiť po prečítaní toho I Was Here, že či sa mi zapáči taká téma alebo nie. :D
      Ja sa práve začínam psychicky pripravovať na Heir of Fire, stále to odkladám lebo a) nechce sa mi čakať na 4-ku :D b) bojím sa čo sa stane c) necítim sa úplne pripravená na toľko awesomeness :D ale myslím, že dnes sa do toho konečne pustím ahh :3
      Trojka je Blue Lily, Lily Blue ak sa nemýlim, či? :D Teraz vyšla pred nedávnom nie?, všetci na booktube o tom hovorili :D musím sa do tej série pustiť konečne..

      Odstrániť
  2. Úplně mega se těším na Lady Midnight! Awww.... Miluji Cassieny knížky a jsem tak strašnně ráda, že dál pokračuje :3333 Už chci taky vidět obálku! :D

    OdpovedaťOdstrániť