pondelok 29. decembra 2014

Čo som si našla pod stromečkem? 2014 EDITION

No, internet už je zaplavený rôznymi videami a príspevkami o tom, čo kto dostal na Vianoce a tak som sa rozhodla, že takýto príspevok spravím aj ja. Tieto posty bývajú obľúbené a tak som si povedala, že prečo nie.





Dostala som mnoho malých blbostí ako šampóny, kondicionér, deodorant a podobne takže tým vás nechcem zaťažovať, tak len rýchle prejdem tieto veci čo sa netýkajú kníh, lebo predsa toto je knižný blog tak asi je najzaujímavejšie to, čo som dostala ohľadom kníh.

Potom som dostala nový mobiiiil <33, konečne po štyroch rokoch som tú moju šunečku odložila, už jej aj pixely odišli chúďatku.


No a teraz to, na čo všetci čakáme - KNIHYYYY

Čítačku mám objednanú a to konkrétne Amazon kindle 6 Touch lenže sa môžem poďakovať Slovenskej Pošte za to, že nie je schopná doručiť objednávku, ktorá bola vyexpedovaná týždeň a pól pred Vianocami. -.-" Takže som zvedavá kedy mi vlastne príde...


Od kamarátok som dostala:



- City of Heavenly Fire od Cassandry Clare
- Keď sa Sfarbia Javory od Zuzany Burgerovej-Caccibue
- Let It Snow od John Green, Maureen Johnson a Lauren Myracle

Od rodiny som dostala:



- Fangirl (special edition) od Rainbow Rowell
- Heir of Fire od Sarah J. Maas
- Sabriel od Garth Nix
- City of Fallen Angels od Cassandry Clare
- City of Lost Souls od Cassandry Clare
- Fenomén od Marie Lu
- Never Fade od Alexandra Bracken
-The Fault in Our Stars (special edition) od John Green




Dokopy som dostala 11 úžasných kníh a nenormálne sa z toho teším! ☺ Toto však znamená, že už si dlho nebudem môcť kúpiť žiadnu knihu, eh.



Čo ste dostali vy? :) Dúfam, že ste dostali všetko po čom vaše srdiečká túžili! :))
Prajem ešte kráásny zvyšok prázdnin, užívajte, spite, jedzte a hlavne nestresujte. Pa. :)

2 komentáre:

  1. Skvelé úlovky si teda dostala :)
    Potom napíš recenziu na Fangirl! :)
    PS: na blogu mám tiež príspevok, čo som dostala pod stromček (Ako trávim vianoce ja.. #9), ak by si si chcela pozrieť.

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) určite napíšem, len neviem kedy, keďže som ju už čítala :D takže musím počkať na to keď budem mať náladu na rereadovanie :D a určite čeknem ten príspevok ;)

      Odstrániť