pondelok 15. septembra 2014

Dystopia | Wishlist Monday #1



Počas týždňa som na jednom blogu videla, že každý týždeň dievčina robí v jeden deň príspevok o jednej knihe ktorú má na wishliste. Tak ma napadlo, že by som toto mohla začať robiť aj ja, ako novú rubriku a tak sa s vami podeliť o pár nádejných, super kníh po ktorých túžim. :)
Rozhodla som sa pre pondelok, pretože je to začiatok týždňa, tak by to bolo asi vtedy najlepšie. 

Takže toto je oficiálne prvý Wishlist Monday v histórii blogu! :)))


Kniha, ktorú som vybrala z môjho wishlistu ako prvú je The Fifth Wave (Piata Vlna) od Ricka Yanceyho.


Je to prvá postapokalyptická, dystopian kniha v sérii v ktorej sú mimozemšťania, ktorá je v štádiu filmovania (hlavnú hrdinku hrá Chloe Grace Moretz!!! *-*). Počula som o nej iba dobré veci, preto je na mojom wishliste už mnoho mesiacov a ja stále čakám kým pôjdu dole s cenou lebo 16 eur sa mi zdá trochu prehnané...


Potom som vybrala The Murder Complex od Lindsay Cummings.


Taktiež táto kniha patrí do podobného žánru ako Piata Vlna avšak táto je o tom, že je založená vo svete v ktorom je úroveň vrážd vyššia než úroveň pôrodnosti! To myslím že stačí na to aby to každého zaujalo. Takisto je to prvá kniha v sérii.


Ak máte radi dobrodružné postapokalyptické knihy plné akcie, tak tieto určite omrknite! Zatiaľ som o nich počula iba samé dobré veci a aj hodnotenia majú dobré. ;))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára