piatok 10. júla 2015

Unpopular opinions tag!

Aj keď som nebola nikým zatagovaná, tento tag sa mi už dlho páči a tak som sa rozhodla ho spraviť!
Len dúfam, že budem schopná vymyslieť odpovede na tie otázky, lebo sú pomerne náročné.




1. Populárna kniha alebo séria, ktorú nemáš rada.

O tejto knihe som sa už pomerne veľa krát na tomto blogu zmienila. Patrí medzi najobľúbenejšie sci-fi, vesmírne YA, avšak mňa vôbec nezaujala. Začala som ju čítať a vyzerala fajn, avšak čím ďalej som pokračovala, tým viac som krútila hlavou nad tým, že ju niekto odporúča a prehlasuje ju za dokonalú. Neviem či to je iba mnou, ale dej sa mi zdal pomalý a zbytočne ťahavý, postavy boli plytké. Myslím si, že kniha má dobrý nápad ale Revisová ho nedokázala podať tak, ako by to možno iní spisovatelia dokázali, pútavo a zaujímavo...






2. Populárna kniha alebo séria, ktorú jednoducho miluješ, ale ostatní ju nemajú radi.



Nad týmto si stále lámem hlavu. Toľkým ľuďom na SK sa Fangirl vôbec nepáči a sú z nej sklamaní! Prečo? Ja naozaj neviem. Túto knihu som už prečítala dvakrát a je tak úžasná a rozkošná, totálne ju milujem! Buď to je tým prekladom, ktorý asi nevedeli spraviť tak super ako je originál, alebo som čierna ovca...zas. Teraz sa začínam obávať, že to takto dopadne aj s Throne of Glass...









3. Ľúbostný trojuholník, v ktorom hl. postava skončila s niekým iným, ako ste chceli.


Samozrejme, rátam iba Crown of Midnight. Počas čítania som mala strašne zmiešané pocity, na jednu stranu ma tešilo aká šťastná s ním bola Celaena (nechcem to tu spoilovať, aj keď je to asi jasné...), ale keď DORIAN, však on je najdokonalejší, aaaargh!! Nuž, ale som rada, ako tá kniha skončila. :D CELORIAN 5EVER!!!










4. Populárny knižný žáner, ktorý stále nechápeš a nemáš rada.

Doteraz nerozumiem, čo niekoho môže lákať na knihách zo žánrov: nonfikcia a memoár. Mňa vôbec nič neláka k čítaniu kníh z týchto žánrov!





5. Obľúbená postava, ktorú nemáš rada.


Jace Wayland/Lightwood/Herondale. Áno, povedala som to, resp.napísala. Nemám ho rada. Nikdy som ho nemala rada. Zrejme ho ani nebudem mať rada. Je mi nesympatický, taký typický "bad boy" - náladový, sarkastický, tvári-sa-že-je-nedostupný. Odjakživa som na tieto postavy alergická, aj keď musím povedať, že v niektorých knihách sú super, ale Jace ma proste neokúzlil tak, ako asi každú čitateľku TMI. Za to Simon, huhauhauaha, ten je úplne dokonalý! <3








6. Populárny autor, ktorého stále nemáš rada.


Gayle Formanová. Jej knihy ma nenadchli, nezaujali. Nepíše zle, ale na môj vkus sú jej knihy strašne pomalé, zdĺhavé a o ničom.









7. Populárna séria, ktorú si vôbec nechceš prečítať.


Vlkolaci a upíri sú už u mňa totálne mimo. Nemám najmenšiu chuť čítať o nich knihy, všetky sú si aj tak podobné. Viem, že toto je niektorých obľúbená séria, ale mňa moc nezaujala anotáciou a knihy na tento štýl ma nikdy moc nebavili...











8. Filmové spracovanie, ktoré máš radšej ako knihu.



Premýšľala som, premýšľala, a prišla som na to, že vlastne všetky THG filmy ma bavili viac ako knihy! Teda možno ešte úplne prvý film ma nebavil toľko ako samostatná kniha, ale na ostatné to určite platí! Milujem tie filmy, naozaj klobúk dolu! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára