nedeľa 5. júla 2015

Tie najlepšie za mesiac Jún!


Po tom úmornom reading slumpe, ktorým som trpela posledné 3-4 mesiace, som sa dostala do čítacej nálady znova a tak som prečítala viac ako 3 knihy, čiže mám vôbec z čoho do tohto príspevku vyberať, hah. Jún bol veľmi úspešný čiateľský mesiac a prečítala som dokopy 5 kníh, z čoho som strašne rada. Poďme na tie 3 najlepšie!
Btw. viem, že je už asi neskoro na tento článok, ale predstierajme, že ešte nie je júl. :D




3. miesto: Paper Towns (John Green)


Pamätáte si, ako som sa pred pár mesiacmi sťažovala, že sa do tejto knihy neviem dostať? Ja totiž áno. Paper Towns som mala rozčítané asi 4 mesiace...ak nie viacej. Vôbec som sa do toho nevedela dostať a moc ma to nebavilo. Ale minulý mesiac som si povedala, že dobre, nemôžem to len tak nechať rozčítané no nie? Tak som sa do Paper Towns pustila...a nevedela som ich pustiť z ruky. Neviem čím to predtým bolo, ale ako som to minulý mesiac čítala, bola som úplne pohltená do príbehu a zamilovala som si jeho postavy. Aj som sa mnohokrát nasmiala, pretože to, čo sa dialo v tom minivane bolo jednoducho neskutočne vtipné!
Viem, že mnohým prídu Greenovky všetky rovnaké, ale ja som jedna z mála, ktorá si myslí, že každá má niečo iné do seba. Jasné, vidím tam podobnosti v tom, že hlavný hrdinovia sú nerdi, ktorí sa zamilujú do nejakého "bad girl", ale mne sa to na tom páči, čiže mi to vôbec neprekáža. Obzvlášť Q mi bol sympatický a prišiel mi rozkošný, je presne takou postavou, ktorú mám v knihách rada. Ostatné postavy ako Margo, Radar atď. mi boli tiež sympatické a boli aj vtipné. Celkovo sa mi nakoniec Paper Towns páčili, avšak LfA neprekonali. Dala som im 4/5*. :)







2. miesto: To All the Boys I've Loved Before (Jenny Han)


Počuli ste už o spisovateľke menom Jenny Han? Ak nie, čo robíte? Choďte si prečítať jednu z jej kníh!
Do TATBILB som sa zamilovala hneď na prvej strane. Je to nádherná oddychovka na ktorú som mala zálusk hneď ako som ju po prvé uvidela vo videách na YT. Nie len že má úžasnú obálku, ona totiž ukrýva aj nečakane sladký a vynikajúci príbeh! Do postáv som sa zamilovala okamžite a vďaka ich vtipným rozhovorom a Jennynmu štýlu písania, ktorý zaručil svižný dej, som knihu nevedela pustiť z ruky! Neviem sa dočkať čítania druhého dielu tejto duológie, pretože ma natoľko očarila. Ak sa vám kniha bude čo i len trochu pozdávať z mojej recenzie, ktorú nájdete TU, tak neváhajte a vrhnite sa na ňu! Hlavne teraz, keď je leto!
Tejto knihe som dala jasných 5/5*.







1. miesto: A Court of Thorns and Roses (Sarah J. Maas)



A najlepšou knihou mesiaca jún, a zároveň jednou z top 5 za tento rok sa stáva A Court of Thorns and Roses. Konečne som po toľkých mesiacoch čakania dostala do rúk ACOTAR a hneď v ten deň som ho začala čítať! Stále som sa nedostala z toho, ako super táto kniha bola a doteraz premýšľam nad niektorými scénami. Nuž, nie nadarmo už viac ako rok tvrdím že Sarah J. Maas je autorka s veľkým A. Tie postavy boli dokonalé a každá bola zložitá, až ma to nútilo premýšľať nad ich osobnosťami. Ten príbeh je tak nenormálne majstrovsky premyslený a vynikajúco napísaný až vybíja dych. Nepoznám slovo, ktoré by dokázalo opísať, ako neskutočne som si čítanie tejto knihy užila. Je úplne odlišná od Sarinej Throne of Glass série, ale je rovnako dobrá, len v iných veciach, samozrejme. Neviem sa dočkať pokračovania!! Bude to epické tak neváhajte a nastúpte na fandom vlak tejto série, aby ste raz mohli povedať, že ste ju čítali od začiatku! :D
Tejto knihe som dala, ako ináč, 5/5*.



Čítali ste už nejakú z týchto kníh?
Aké máte na ne názor? :)

2 komentáre:

  1. Paper Towns aktuálne čítam a zatiaľ sa mi veľmi páči.Nemôžem sa dočkať filmového spracovania. Johna a jeho knihy proste zbožňujem ♥

    http://thebeautyworldbysima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už si odkladám peniaze na kino lebo ten film musím vidieť!
      Aj ja Johna úplne žerem!! :D

      Odstrániť