piatok 23. januára 2015

Názov štvrtej knihy v sérii THRONE OF GLASS alebo, Michie zabudla ako sa dýcha.



Áno, presne tak! Konečne sa Sarah a vydavateľstvo Bloomsbury rozhodli všetkým nedočkavým fanúšikom odhaliť názov štvrtej knihy v sérii Throne of Glass, alebo ináč Trón zo Skla, ktorý u nás vyjde po slovensky už tento rok! :)

Dlho som rozmýšľala ako sa asi bude kniha volať ale netrúfala som si tipnúť nejaký názov, lebo nemám najmenšej potuchy, kam séria pôjde ďalej vďaka Heir of Fire, tretej knihe, lebo tá skončila tak ZLE ale dobre zároveň, viete ako to myslím. Tušila som však, že názov bude niesť taký "temnejší" nádych a myslím, že som to celkom odhadla, haha.
Takže, názov knihy jee -drum roll please -.

QUEEN OF SHADOWS !!! 


Podľa mňa je to absolútne úžasný a sľubný názov, lebo z neho cítiť to, že kniha bude taká temnejšia a bude v nej jednoznačne veľa akcie (prípadne zabíjania), ehehe, také ja rada, takže som veeeľmi natešená!
Dokonca sme dostali aj dátum kedy kniha vyjde a to je konkrétne 15.9.2015, čo je celkom dooosť ďaleko, ale to nevadí! Ja si počkám...eh...áno, som trpez...čo si navrávam, DAJTE MI DO RÚK UŽ TÚ KNIHU KONEČNE!

Teraz k nejakým pikoškám zo Sarinho blogu v ktorom včera písala o QoS! :)
(Ak vás zaujíma originálny článok od Sary, nájdete ho TU !! )

Ako prvé musím zdieľať to, že Sarah pri niektorých častiach čo písala plakala, takže nechcem vedieť, čo budem robiť ja! Začínam nadobúdať pocit, že to bude niečo spojené s Dorianom..ale ja na to nechcem myslieť. WHAT HAVE YOU DONE TO MY BABY SARAH?!?
Sarah tvrdí, že názov sa vzťahuje na niekoľko postáv v knihe a jednou z nich je aj Manon! A samozrejme aj na Celaenu, ktorá sa vracia naspäť do Riftholdu! Som neskutočne zvedavá či sa postavy Manon a Celaena stretnú, lebo ak áno...povedzme to jednoducho, bude to naozaj epické!

Taktiež Sarah tvrdí, že QoS je zrejme jej najobľúbenejšia kniha zo série, teda aspoň na teraz! Čo k tomu dodať? Naozaj nemám slov, nedokážem pochopiť, ako by mohla byť QoS ešte lepšia než CoM alebo HoF!! 

A na záver, Sarah porovnala knihu k piesni od Muse - Take a Bow.
Vypočujte si ju a verím, že vás vykotí zo stoličky tak ako mňa! Enjoooy!



Aké sú vaše pocity o tejto nenormálne úžasnej novinke? Dajte mi vedieť v komentároch! :)
Čítate sériu Throne of Glass alebo len čakáte na slovenskú verziu? :))
PS: Užívajte víkend!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára