nedeľa 2. novembra 2014

Wishlist Monday #6



Minulý týždeň som sa nejako necítila na písanie wishlistu, tak som sa rozhodla, že tento ho musím dať určite!
Pome na to :D :)


1. This is What Happy Looks Like (Jennifer E. Smith)

Od Jennifer som už čítala Štatistickú pravdepodobnosť a nebola nejaká strašne zlá, iba ma štvala tá instant love tam ale túto knihu veľa ľudí ospevuje tak si myslím, že jej dám ešte šancu prostredníctvom tejto knihy. Ide v nej o to, že herec Graham raz omylom pošle obyčajnej dievčine Ellie email o jeho domácom miláčikovi - prasiatku. Tento jeden email sa potom premení na vtipnú konverzáciu medzi nimi dvoma. Graham sa rozhodne, že jeho ďalší film by sa mal filmovať v malom meste odkiaľ pochádza Ellie a tak ich vzťah premení z online na reálny. Znie to milo a sladko, mohla by to byť super oddychovka. :)
GR









2. Eleanor & Park (Rainbow Rowell)

Ja proste žerem Rainbow odkedy som prečítala Fangirl a o tejto knihe počujem iba samé chvály takže prečo váhať a nedať si to na TBR? Je to o dvoch ľuďoch, prekvapivo sa volajú Eleanor a Park. Obaja sú takí nie moc komunikatívni, proste sú misfits. Dajú sa dokopy ale sú dosť múdri na to, aby vedeli, že prvé lásky väčšinou netrvajú večne ale aj tak sú dostatočne odvážni to skúsiť.

GR

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára