štvrtok 20. novembra 2014

Sociálne siete a knihy? (tag)

Social media book tag je asi jeden z najpopulárnejších knižných tagov. Už som ho videla niekoľkokrát na rôznych blogoch/kanáloch na yt a tak som si povedala, že ho spravím aj ja, no nie? Ide o to, že v každej otázke je jedna sociálna sieť a k tej sieti prilieha nejaká charakteristika knihy a ja musím priradiť knihu, ktorá mi k tomu sedí. Pome na too!





twitter : Tvoja najobľúbenejšia krátka kniha.

Pád Anjelov bola moja najobľúbenejšia kniha pred pár mesiacmi. Má iba niečo cez 270 strán a je malého formátu, takže je naozaj krátka. No na to, že je taká krátka sa tam toho deje keď si to tak vezmem viac než v niektorých 400-stranových knihách. Je plná akcie, zvratov, prekvapení, zlatých a milých momentov, strašidelných a nechutných momentov, proste má všetko čo kniha má obsahovať a preto, keďže má tak málo strán je to moja obľúbená krátka kniha. Raffe a Penryn sú proste ultimate ship!



facebook : Kniha do ktorej ťa každý tlačil aby si ju prečítala.

Všade kam som sa pozrela som videla ľudí, čo milujú TMI sériu úplne totálne, na každej jednej poličke má každý aspoň jednu túto knihu, všetci sériu čítali, proste všetko je zaplnené fanartami no a tak je logické, že som cítila akoby nátlak aby som si to prečítala. Možno aj preto, že všetci knihu(y) ospevujú som si Mesto Kostí až tak neužila, aj keď nebolo zlé, ale čakala som od toho omnoho viac. Sériu však čítam ďalej a každou knihou je lepšia a lepšia!




tumblr : Kniha, ktorú si čítala pred tým než to bolo cool.

If I stay. Keď som to dočítala, nikto ale že nikto nevedel o čo ide, nikoho netrápilo, že je to dobrá kniha, nikto sa nehrnul do jej čítania. Bola bez povšimnutia a až potom o niekoľko mesiacov na to BOOM film mal vyjsť o týždeň a zrazu všetci začali čítať if I stay.






MySpace : Kniha čo si nepamätáš či sa ti páčila alebo nie.

Možno je to prekvapujúce, ale naozaj si nepamätám, či sa mi páčila alebo nie kniha Divergent. viem, že som ju čítala po tom čo som videla film, ale naozaj neviem, čo som si o nej myslela. Zdá sa mi však, že sa mi až tak nepáčila lebo som už videla film a vedela som čo sa zhruba stane, aj keď, pamätám si, že vo filme toho dosť zmenili. Hm, no čo už, jedného dňa si ju asi prečítam znova a zistím, čo si o nej myslím.




Instagram : Kniha čo bola tak nádherná, že si ju musela postnúť na instagram.

Dôkaz . No len sa pozrite aký je ten obal nádherný a na živo to je ešte krajšie! Úplne milujem ten design so strieborným na pozadí, do toho random nafrkané zlaté fliačiky a v strede ten veľký znak a ten ostnatý drôt po bokoch. Totálne to vystihuje obsah knihy, proste je to celé dokonalé a tu platí, že obálka je krásna a vnútro ešte krajšie. <3





Youtube : Kniha ktorú chceš vidieť ako film.

Strašne si prajem, aby sa Legenda stala niečím ako Divergent, pretože si to naozaj zaslúži. Rýchlo sa číta, má originálny a zaujímavý koncept a nenormálne sa hodí na film. Dalo by sa s tým krásne pohrať a tým, že nie je taká dlhá by sa tam dalo zachytiť naozaj všetko!
Myslím, že sa onedlho filmu dočkáme tak či tak, pretože ku mne Hedwiga doletela s listom, že už bol podaný návrh na sfilmovanie alebo čo a pracuje sa na tom, wheyyyy.



goodreads : Kniha, ktorú každému odporúčaš.

Je to jedna z mojich najobľúbenejších nie len že fantasy ale celkovo sérii ever, tak predsa logicky ju budem odporúčať ďalej, nech sa stane populárnou aj u nás. Na obálke bola nálepka "hotter that the HG" a ja som si myslela, že si zo mňa strieľajú, ale naozaj vám môžem potvrdiť, že je to tak. Som veľká fanúšička HG (Mockingjay, aj vy sa tak tešíte? tfcvgh) ale táto séria má proste také čaro a je tak dobré napísaná a ten príbeh je chytĺavý a postavy sú dobre prepracované! Našťastie by mala vyjsť budúci rok aj v slovenčine tak dúfam, že ju niekto už začne čítať.


Skype : Kniha s postavami s ktorými by si sa chcela rozprávať namiesto iba čítania o nich.

Keďže som s Harrym vyrastala a má špeciálne miesto v mojom srdci, tak toto bola pre mňa jasná voľba. Zoberte ma do ich sveta niekto nech s nimi môžem žiť!









Nakoniec, neviem koho tagnúť, takže proste feel free to do this tag! :))
Aké by boli vaše odpovede?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára