piatok 28. júla 2017

Knižné prírastky | Jún & Júl


Už dlhšiu dobu som sa vám "nepochválila" novými knižnými prírastkami, za čím stojí hlavne to, že som nemala veľa času na čítanie. Dala som si totiž záväzok, že najprv prečítam všetky knihy, ktoré na poličke už dlho čakajú na to aby som sa do nich pustila a až potom si nakúpim nové. Nuž, v tomto záväzku som bola neoblomná asi pol roka a potom to prišlo... narodeniny, plus založenie si účtu v banke, ktoré viedlo k nákupu kníh online... a dnes vám tak prinášam haul kníh, ktoré som si nakúpila v posledných dvoch mesiacoch!





Ako som spomínala, v júni som mala narodeniny a moja kamarátka ma potešila najnovšou knihou od Zuzany Burgerovej-Cacciabue, Z trinástej komnaty je výhľad na nebo. Túto knihu som už aj stihla prečítať a chystám na ňu recenziu, môžem vám ale prezradiť, že sa mi páčila!




Nasledujúce tri knihy som si zaobstarala z internetového kníhkupectva bookdepository.com. Už dlho som si od nich chcela niečo objednať a keď už mám konečne debetnú kartu (Jo! V osemnástich, už bolo na čase, nie?) tak mi v tom nič nebránilo!
Always and forever, Lara Jean je poslednou knihou v trilógii Všetkým chalanom, ktorých som milovala, ktorá je jedna z mojich najobľúbenejších oddychoviek. Nesmierne sa na ňu teším, odkladám si ju na dovolenku kde si ju vychutnám na pláži.




Určite ste už o Morgan Matson počuli, napísala mnoho YA kníh. Ja som od nej čítala iba Since you've been gone a nesmierne sa mi to páčilo, takže keď som objavila túto jej novú knihu The unexpected everything, ktorej anotácia ma zaujala tak som si ju jednoducho musela kúpiť.




Moja slovenčinárka a zároveň učiteľka nemčiny nám tento rok veľmi odporúčala čítanie kníh od Kafku v originále - v nemčine. A keďže nemčinu relatívne ovládam tak som sa rozhodla si zaobstarať Premenu - Die Verwandlung. Je to malinká knižočka tak dúfam, že ňou preletím!




Nakoniec som si na neskutočne lacnom e-shope knihyprekazdeho.sk objednala Mengeleho dievča. Už po vyjdení tejto knihy som si ju chcela kúpiť ale nejako som sa k tomu nedostala, tak keď sme s kamarátkou na ňu na tomto e-shope narazili za bezkonkurenčnú cenu rozhodla som sa si ju kúpiť.





Aké knihy pribudli vám na poličku za posledné mesiace?
Čítali ste niektorú zo spomenutých kníh?
Alebo sa na nejakú ešte len chystáte? :)

2 komentáre:

  1. Gratulujem k vlastnej karte, je to super vec. :D Zo spomenutých kníh som nečítala nič, teda, o Lare som čítala prvé dve knihy a páčili sa mi, ale akosi neviem, či chcem, aby sa to zase skomplikovalo. :D Inak vyzerajú zaujímavo. :) A naposledy mi pribudla novinka od CooBoo, Sorbetové dievča, tak som zvedavá, či sa mi bude páčiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka! :D
      Vieš čo, Laru už mám za sebou a neskomplikovalo sa to až tak extrémne ako v dvojke, práve že som bola spokojná. :) Neviem, či by som Always and forever nazvala mojim najobľúbenejším dielom ale aj napriek tomu sa mi veľmi páčil. :)

      Odstrániť