pondelok 19. októbra 2015

Wishlist Monday #15

Znova tu na vás čaká WM príspevok a tentokrát bude špeciálny - zameriam sa v ňom totiž na série a nie iba na samostatné knihy! :))
Poďme sa na to pozrieť.



1. Fablehaven (Brandon Mull)

GR hodnotenie: 4.05 

Stáročia boli čarovné bytosti zhromažďované v ukrytej rezervácii nazvanej Čaroles, aby sa zabránilo ich vyhubeniu.
Je to jedna z posledných pevností ozajstnej mágie. Očarujúce? Jednoznačne. Vzrušujúce? Nepochybne. Bezpečné? Skôr naopak...
Kendra a jej brat Seth nevedia, že ich starý otec je správca Čarolesa. Prastaré zákony udržiavajú v lesoch ukrytých za vstupnou bránou rezervácie poriadok medzi chamtivými trolmi, nezbednými satyrmi, zlomyseľnými bosorkami, skazenými škriatkami a závistlivými vílami.
Keď však Kendra a jej brat Seth porušia pravidlá, oslobodia sa mocné sily zla a súrodenci musia čeliť najväčšej výzve svojho života, aby zachránili svoju rodinu, Čaroles a možno aj celý svet.

O tejto sérii som nepočula, dokým o nej, myslím že Anet, nezačala rozprávať a nenapísala na prvú knihu recenziu. Hneď ma séria zaujala a ďakujem Anet, že tak šikovne hodila návnadu a chytila som sa na ňu! Určite sa tento rok na Bibliotéke poobzerám po tejto knihe a uvidím, či sa ju oplatí kúpiť!





2. Defiance (C.J.Redwine)

GR hodnotenie: 3.72

Zatiaľ čo sa ostatné dievčatá v zamúrovanom mestskom štáte Baalboden učia šiť a tancovať, Rachel Adams sa učí ako stopovať a loviť. Zatiaľ čo sa ony zohýbajú ako trstiny ich mužským Ochráncom, ona ich používa na cvičenie šermu.
Keď sa otec Rachel nevráti z výpravy a je vyhlásený za mŕtveho, surový veliteľ mesta priraďuje Rachel nového Ochráncu: učňa jej otca, Logana - chlapca, ktorému pred dvoma rokmi vyznala lásku a on ju odmietol. Rachel ostáva iba silná viera v prežitie jej otca a rozhodne sa, že utečie a nájde ho sama. 
Ako si Rachel a Logan razia cestu cez Wasteland, naháňaní príšerou, ktorá sa nedá zabiť, a armádou vrahov túžiacich po krvi, objavujú lásku, zlomené srdce a pravdu, ktorá podnieti vojnu.

Aj napriek celkom nízkemu hodnoteniu ma séria zaujala, sčasti kvôli obálkam ale aj kvôli opisu "postapokalyptická YA fantasy", čo je presne môj šálok kávy. 




Počuli ste už o nejakej z týchto sérií?
Zaujala vás nejaká? :))
Alebo ste už aspoň prvú knihu čítali?

2 komentáre:

  1. Do Defiance som sa, tuším, raz pustila - veľmi dávno -, ale akosi ma to nebavilo, lebo si nespomínam, že by som to dočítala. Väčšinou ma musí zaujať prvá kapitola, inak sa na knihu rýchlo vybodnem. Alebo ju len odložím bokom a potom na ňu zabudnem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No super :D tak som zvedavá, či sa do nej teda pustím, keď som od teba počula takýto názor! :D Ale ja to mám podobne, až na to, že ja knihe dám šancu aspoň tých 50 strán, lebo veľa z nich sa až potom rozbehne, ale ak nie, tak potom au revoir :D

      Odstrániť