pondelok 21. septembra 2015

Wishlist Monday #14


Nový pondelok = nový Wishlist Monday! Čo sa v ňom ukrýva tentokrát? (:



1. The Prom Goer's Interstellar Excursion (Chris McCoy)

GR link.
GR: 3.87

Iba pár dní pred plesom, Bennett spraví niečo, čo vždy považoval za nemožné, jeho vysnívané dievča, Sophie, súhlasila, že s ním pôjde na ples. Chvíľu nato, však vidí, ako Sophie unesú mimozemšťania v strede púšte v Novom Mexiku.
Bennett čelí plesu bez dievčaťa (a najskôr aj obvineniam z únosu) a robí jedinú vec, ktorá mu napadne: zvezie sa do vesmíru so skupinou mimozemských hudobníkov, aby ju dostal späť.
Dokáže zniesť mimozemské miesta koncertov, mimozemskú reality
show, a nesmierne egá kapely, aby zachránil jeho dievča včas na ten veľký tanec?

Najskôr ma samozrejme na knihe zaujala obálka, ktorá je vážne pekná a roztomilá. Myslela som si, že to je asi nejaká contemporary, ale podľa anotácie tipujem, že to bude skôr také ľahké sci-fi, či? No ja neviem, kniha znie vtipne, až bizarne, čiže by sa mi mohla páčiť...



2. Forgive Me, Leonard Peacock (Matthew Quick)

GR link.
GR: 3.93

Dnes má Leonard Peacock narodeniny. Dnes je taktiež deň, kedy do svojho ruksaku skrýva pištoľ. Pretože dnes je deň, kedy zabije svojho prvotného kamaráta a potom seba, s pištoľou P-38 jeho starého otca.
Ale najskôr sa musí rozlúčiť so štyrmi ľuďmi, na ktorých mu najviac záleží: s jeho susedom Waltom závislým na Humphrey Bogart, jeho spolužiakom Babackom - huslovým virtuózom, Lauren - kresťanským dievčaťom ktoré sa mu páči, a Pánom Silvermanom, ktorý ho učí o holokauste. Ako rozpráva s každým z nich, Leonard postupne odhaluje svoje tajomstvá ako hodiny do momentu kedy je pravda odhalená odbíjajú. 

K tejto knihe ma prilákali hlavne nespočetné kladné ohlasy zo strán vlogerov, či aj blogerov. Obálka je krásna a samotná anotácia ma zaujala svojou tajomnosťou. Vážne si to chcem prečítať!!


Tak čo? Počuli ste už o jednej z týchto kníh?
Nebodaj ste jednu čítali? Aké sú vaše pocity z nej?
Alebo ak ste nečítali, tak ako ja, zaujala vás nejaká? :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára