piatok 13. marca 2015

Keď som raz natrafila na kindle knihy zadarmo!...

Pred nedávnom som začala odoberať takú aplikáciu, čo sa volá BookBub a ide v nej prakticky o to, že každý deň mi na mail zasiela informácie o tom, aké má amazon.com zľavy na e-knihy alebo ako to oni volajú, ich daily deals. V týchto zľavách sa vždy vyskytne pár kníh na kindle úplne zadarmo a ja som neváhala a využila som túto možnosť a hneď som si ich niekoľko takto "kúpila" alebo prakticky nekúpila.

Pozerala som si ich aj na GR, niektoré sú celkom známe, iné zas skoro vôbec, ale každopádne majú dobré hodnotenia.
Treba predsa skúšať nové veci, nie? Kto vie, možno sa z týchto kníh vykľuje nejaká totálna pecka, čo mi vyrazí dych!




1. Exiled: The Beginning od James Hunt
Celkom pekná obálka nie? Na GR mi to ukazuje, že táto kniha má ešte len vyjsť, takže...woohoo, budem jedna z prvých čo ju prečítajú, to sa často nestáva! Mala by to byť taká dystopia v ktorej ide o to, že sa voda stala jednou z najvzácnejších vecí na svete a jej naozaj málo. Brooke má dve deti a pracuje vo firme na výrobu solárnej energie, takže má dosť peňazí aby uživila deti. Neskôr však zisťuje, že rieka Kolorádo vysychá a pomyslí si, že je čas odísť niekam inam. Avšak nedostatok vody nebude jedinou prekážkou ktorú bude musieť obísť.
Znie to celkom zaujímavo a má to iba 121 strán, prečo nie? Už dlho som nečítala dystopiu, tak som zvedavá čo bude toto zač.



2. A Beautiful Mess od T.K.Leigh
Olivia Adler je žena s ťažkou minulosťou. Jej rodičia umreli keď mala iba šesť rokov a strýko, ktorý sa o ňu potom staral umrel iba o niekoľko rokov neskôr. Za posledné desaťročie odmieta naviazať puto s hocikým, či už s kamarátmi alebo s mužmi. Avšak jednú noc do jej života vojde Alexander Burnham a všetko zmení. On má však svoje vlastné problémy. A taktiež má tajomstvo, ktoré by mohlo otočiť Oliviin svet hore nohami. Nechá Olivia Alexandra vojsť do jej života aby ju mohlo ochrániť, alebo ho odstrčí so strachom z nadviazania puta aby si ochránila srdce?
Znie to ako zaujímavá kniha, taká oddychovka a na GR má výborné hodnotenia. Počuli ste už o nej?



3. Chasing the Star Garden od Melanie Karsak 
Myslím, že chápete prečo som sa ani nepozrela na hodnotenia a okamžite som si túto knihu zaobstarala. Áno, je to kvôli tomu neskutočne nádhernému obalu!! No povedzte, kto z vás by túto knihu nechytil do ruky keď tak už len kvôli tomu obalu?
Všetko sa začína v najhorší deň Lilynho života. Všetko sa pokazilo a čo iné jej ostáva okrem pitia a ópia? Lilyn milenec, lord Byron, ju podporuje aby išla na výlet do Benátok. Onedlho Lily prichádza na stopu pravekej záhade, ktorá ju núti utekať pred minulosťou a naháňať pravú lásku a hviezdy počas cesty.
*kniha nie je vhodná pre mladších a nevyspelých ľudí kvôli zobrazeniam drôg a nevhodných scén*
Znie to zaujímavo a aj napriek celkom nižším hodnoteniam na GR ma kniha zaujala...kvôli obálke!! Ja viem, prepáčte...



4. V is for Virgin od Kelly Oram
O tejto knihe som počula už dávnejšie na jednom blogu, ale už si asi nespomeniem na ktorom to bolo. Podľa hodnotenia tej dievčiny z toho blogu by mala byť táto kniha celkom dobrá a pamätám si, že som si ju hneď pridala do TBR listu na GR.
Keď je Val odkopnutá jej priateľom kvôli jej rozhodnutiu ostať nevinnou do svadby, jej rozchod sa stane populárnym na Youtube a stáva sa najnovšou internetovou senzáciou. Akoby nestačilo to, že ju celá krajina pozná pod názvom "panna Val", jej život sa začína dostávať spod kontroly po tom, čo bad boy Kyle Hamilton berie jej vyjadrenie ako osobnú výzvu. Ako môže dievča ostať čestné keď ten najsexy chalan si ju snaží získať? 




5. If I Break od Portia Moore
Táto kniha má tuším zo všetkých, čo som "kúpila" najvyššie hodnotenie na GR.
Jediné, čo Lauren chce sú tri veci, a to: odísť z malého mestečka v ktorom vyrastala, dostať sa na jej vysnívanú školu v Chicagu a následne tam získať diplom. Teraz pre to robí všetko čo sa dá ako čašníčka v populárnom night clube a nemá čas na rozptýlenia. Až pokým nestretne Cala. Šedo-okého chalana s očarujúcim úsmevom z ktorého očí vie vyčítať, že nie je zrovna nejaký anjelik. Vtedy po prvé zistí, že trochu rozptýlenia jej neuškodí. Nie je to predsa tak, že by si ho zobrala za muža. Teda až pokým tak neurobí. Čo si myslí, že bude jej "a žili šťastne až do smrti" je iba začiatok. Cal má tajomstvo. Také, ktoré spraví z toho, že je jeho žena viac než to o čo žiadala.



Nemám ani potuchy, kedy sa k týmto knihám dostanem, keďže mám ešte ďalších 50 kníh čakajúcich na moje prečítanie a ďalších 20, ktoré chcem prečítať čo najskôr, ale dúfam, že sa k nim aspoň raz dostanem.
Počuli ste už o niektorej z týchto kníh? :)

2 komentáre:

  1. V is for Virgin som čítala, bola to moja prvá anglická knižka a naozaj sa mi páčila :) Snáď aj tebe bude. Ostatné nepoznám :)

    OdpovedaťOdstrániť