piatok 19. septembra 2014

Taylor Swift book tag

Keď som zistila, že existuje tento tag, povedala som si, že ho jednoducho musím spraviť pretože Taylor mám veľmi rada....alebo skôr jej hudbu? Kto vie, každopádne tag sa skladá vlastne z názvov vybraných pesničiek od Taylor a k nim máme priradiť knihu, ktorú tieto názvy vystihujú.


1. We are never ever getting back together - vyber knihu/sériu o ktorej si si bola istá že ju miluješ, ale nakoniec si zistila, že vlastne ani nie.

Knihou, ktorú som vybrala je Mesto Kostí od C. Clare. Akonáhle som ju dočítala som bola úplne očarená, ale postupom času som zistila, že do kelu však ja si ani nepamätám čo sa tam stalo a navyše nebola až taká super...










2. Red - vyber knihu s červeným obalom.

Mojou voľbou je Ohnivá od K. Cashore, čo je druhá kniha v sérii Sedem Kráľovstiev. Ešte som ju neprečítala, ale Výnimočná bola totálne perfektná a tak ma táto už čaká na poličke.










3. Love Story - vyber knihu ktorej súčasťou je zakázaná láska.

Vybrala som knihu Forbidden od T. Suzuma, pretože je v nej zakomponovaná láska súrodencov. Táto kniha je teraz jedna z tých "in", veľa sa o nej na youtube rozpráva a neviem sa dočkať kým zistím či aj mne sa tak zapáči.










4. I knew you were trouble - vyber knihu v ktorej je zlá postava ale aj napriek tomu si si nevedela pomôcť a milovala si ju.

No, moc kníh v ktorej by bola zlá postava a milovala som ju teda nie je, vlastne taká nie je skoro žiadna, eheh. Ale tak vyberám asi matku Penryn zo série Penryn a koniec sveta, pretože je strašne creepy, posadnutá diablom a robí naozaj nechutné veci. Nie je vyslovene zlá, ale je trhlá, to sa počíta nie? :D







5. Innocent - vyber knihu ktorej koniec ti niekto vyspoiloval

Fuuuu tak tých je teda nespočítateľne veľa. Vyberám avšak Mockingjay od S. Collins. Nie že mi bol vyspoilovaný len koniec mne bola vyspoilovaná celá druhá polovica knihy!!! Ach, od daného človeka sa musím držať počas čítania čo najďalej lebo viac spoilerov už asi nevydržím.









6. Everything has changed - vyber postavu, ktorej osobnosť sa počas knihy ohromne vyvinie.

Njalepšia v sérii :3
Tak tou je jednoznačne moja all-time-favorite hlavná hrdinka, ktorú milujem nadovšetko - Tris Prior. Od nevinného dievčatka spred zrkadla sa vyvinula do totálne kick-ass dievčaťa ktoré ignorovalo všetky pravidlá a zákazy a bolo jej jedno, či sa dostane do problémov. <333











7. You belong with me - vyber tvoju najočakávanejšiu knihu, ktorá ešte nevyšla.

The Young Elites od M. Lu. Túto knihu som už spomínala tu. Koncept znie dokonalo, je to fantasy, bude tam na sto percent mnoho silných a odvážnych postáv. Proste - bude to dokonalosť.
GR link na knihu :)








8. Forever and always - vyber tvoj obľúbený knižný pár.

Tak toto bude ťažké pretože mám nespočetne veľa obľúbených párov.. Four a Tris, Katniss a viete kto z HG (nechcem vyspoilovať), Tatiana a Alexander, Celeana a Dorian, Gus a Hazel, Cinder a Kai....ale.. vyberiem asi si Cath a Levi z Fangirl od R. Rowell. Je to proste úplne rozkošný pár a od začiatku som ich shippovala. :)







9. Come back, be here - vyber knihu, ktorú by si chcela najmenej požičať kvôli strachu že sa ti za ňou bude cnieť.

Throne of Glass. Throne of Glass, Throne of Glass, Celeana, Dorian, Chaol, všetko z tej knihy proste nehehehe. Túto knihu tak strašne milujem, že sa to ani popísať nedá. Paradoxom je, že si ju už chcú požičať moje tri kamrátky a ja proste... ach jaj.









10. Shake it off - vyber knihu, ktorú miluješ tak moc, že "otrasieš" všetkých haterov. (Toto sa naozaj nedá preložiť, ľudia :D proste odshakeujete off všetkých haterov, chápeme sa.)

Pád Anjelov. Mnoho ľudí túto knihu zavrháva, že je trápna, o anjeloch, nemá hlavu ani pätu, bla bla bla. Ja však túto knihu milujem aj keď nie som moc fanúšičkou anjelských kníh ale toto je naozaj dokonale napísané. Nie, nedám na ňu dopustiť nech si ľudia tvrdia čo chcú.
Taktiež som na ňu robila review. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára