streda 23. júla 2014

Michie o If I stay: TRAILER/BOOK TALK

"Sometimes you don't have a choice in the matter."


22 AUGUSTA 2014 prichádza do kín film "If I Stay" alebo po slovensky "Ak zostanem", ktorý je založený na krásnej knihe od úžasnej autorky (známej najviac vďaka knihe "Iba jeden deň") - Gayle Formanovej!



Trailer #1 : tu:)
Trailer #2 : tu:)

Tak, začala by som asi tým... Ktorý debil povolil aby "Say something" hralo v pozadí trailerov? To bola tá najhoršia voľba! Prečo ju vybrali? Vždy keď teraz pozerám tie trailery sa skoro rozplačem, pretože tá pieseň je tak krásna a dokonalá a úplne tam pasuje do deja. Navyše po tom, čo som prečítala knihu...je to pre mňa emocionálne náročné a verím že tak isto to vidia aj ostatní čo ju čítali. Vážne, slzy mám na krajíčku vždy, ach jaj, to aby som do kina brala balíček vreckoviek. :D







Kniha "If I Stay" bola naozaj jedným slovom nádherná. Príbeh teenagerky Mii, ktorá si musí vybrať, či ostane a bude naďalej žiť ako sirota spolu s jej starými rodičmi, priateľom Adamom a kamarátmi alebo odíde z tohoto sveta aby mohla byť s rodičmi a jej bračekom Teddym bol jednoducho originálny a naozaj dobre napísaný.
Prostredie v ktorom sa príbeh odohráva je vlastne celý čas rovnaké - nemocnica, kde Mia leží v kritickom stave po tom, čo utrpí ťažké zranenia kvôli autonehode v ktorej zahynuli jej rodičia a malý brat Teddy. Stalo sa však niečo zvláštne, po tom čo sa prebrala na ceste zistila, že sa jej duša, myseľ, ktovie čo oddelilo od jej tela, takže sa pozerá na to, ako ho (jej telo) nakladajú do sanitky, neskôr helikoptéry a ako sa dostane do nemocničnej izby. Mia je z toho celá zmätená a musí nájsť cestu, ako odísť zo sveta nadobro alebo ako sa vrátiť naspäť do jej bezvládneho tela napojeného na rôznych prístrojoch. Medzi tým, čo sleduje duch Mii v nemocnici ako sa tam striedajú ľudia čo ju prišli navštíviť, spomína na pár kľúčových momentov v jej minulosti, čiže sa o nej niečo viac dozvieme (napríklad prvé rande s Adamom a pod.).

Musím uznať, že to nie je jedna z mojich najobľúbenejších kníh, ktoré hodnotím 4.5-5 hviezdičkami, ale určite bola hodná výborných 4 hviezdičiek.
Zo začiatku som sa nevedela vžiť do deja, ale postupne som sa s Miou stotožnila a prevracala som stránky jedna radosť len aby som sa dozvedela ako bude reagovať Adam a aké rozhodnutie napokon Mia spraví.
Ku koncu je kniha veľmi emocionálne náročná, rozkošná, krásna proste dokonalá až mi vyhŕklo pár sĺz, čo som naozaj nečakala, ahaha.
Každopádne rešpektujem to, ako sa Gayle Forman rozhodla knihu ukončiť a aké  rozhodnutie Mia spravila, som za to rada a musím povedať, že ja by som sa rozhodla asi rovnako. :))) (Ahahah teraz hádajte ako sa rozhodla! *evil laugh*)


Viac o knihe nepoviem, pretože chcem aby ste si to všetci v kine užili alebo prípadne aby ste si to užili počas čítania. :)

S výberom hercov som veľmi spokojná aj keď rodičov som si predstavovala inak (jednoznačne otec nemal bradu!). Chloe mi utkla v pamäti ako Carrie, takže bude zaujímavé ju vidieť vo filme v inom svetle. Podľa mňa jej rola Mii sadne, nie? :) Čo sa týka Adama, som rada že ho hrá Jamie Blackley, taktiež som si ho predstavila podobne, čo je zvláštne. Takže z výberom hlavných postáv som spokojná!

Som úplne totálne pripravená na film, neviem sa dočkať a ako to z trailerov vyzerá, bude naozaj stáť za to!!!


"Sometimes you make choises in life and sometimes choises make you."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára